laupäev, 12. veebruar 2022

LUULETUSED - Stella Shakti.

 



TULE MU JUURDE
Tule mu juurde
tule mu juurde
ka siis kui on vihmahall
taevas nii ruske ja sünge
sind hoian tiibade all
Tule mu juurde
tule mu juurde
ka siis kui päiksene päev
sind rõõmuga kannan uude
nii kauneimat uut elu näed
Tule mu juurde
tule mu juurde
sest kirevast tormide melust
sind tunnistan päriselt endale
terve kõiksuse elu
Ja siis kui oleme lõpuks
näinud koos enda teed
koormad langevad õlult
sest siia ei kuulu need
Lubad end päevade tagant
tõesti end hoida sa
teadvus enam ei maga
nüüd valitsejannana
Nii oled täitumist näinud
kui joonistub kinni ring
ma pole võõras eikeegi
olen su enese hing
Ärganud endasse tagasi
hirmu ja süü maskita
(mis sest et enne magasid)
sind endaks nimetan

******************

KA ARMASTUS NUTTIS
Ma tundsin kurbust
Valu
Igatsust
Kõik tundus
Kõle
Hüljatu
Ja must
Siis Jumalaga rääkima
Ma tundsin et pean kohe ja
Ta tuli aga tundsin ma
Ta ära Armastusena
Rääkisin mis toimub sees
Ja kuidas tunnen ennast veel
Ta kuulas mind ja nägin taas
Kuis kõik on lahenduseta
Siis aga Armastusena
Ma valisin end kuulata
Lõputuna Valguses
Me üheskoos nutsime
Pisarad ja mõistmine
Mälestus – üks oleme
Taipamine tõene voog
Ühte sulas meie hoog
Kui küsisin et palun miks
Kõik nii just pidi olema
Armastuse õpetus
Mulle tuli pildina
On lubamine armu keel
Ta lubab minna oma teed
Kui sädemeke valib nii
Saab tunda eraldust ta siis
Ent kui on tunne sulada
Tagasi taas endaga
On igatsus mis kokku toob
Magnetiga nii on lood
Ei ole keegi ununend
Ei karistusse saatnud end
Vaid mäng on nimi hoopis sel
Ja ise valid kas mis kell
Valid tulla Valgusse
Lubad enda valguses
Tulla taas algusse
Kaasa tunda endale
Nii südamete kutse teab
Kuhu liikuma taas peab
Kui on eksind ära meel
Teab süda labürindis teed
Lihtsalt kuula – ole tasa
Luba hästi pisitasa
Rahuneda endal ja
Oma südant usalda

*********************************************

MA OTSISIN SIND
Aga ei leidnud
Ükskõik kuhu ma vaatasin
Ükskõik mida ma tegin
Ei olnud sind
Vaid lõputult
Peegelduv
Mina

*********************************************

MÕTTEVABADUSE SEADUS
mõtlemine on mõttetu
sest mis mõttes
miukses võtmes
seletama teile peaks
mõtted meid ei kiida heaks
neil on täitsa oma rada
lõpmatuna näiv see jada
mõte tuleb uue loob
kavaluse võrku koob
et sa mõtleks veel ja veel
unustaksid enese
sina pole mõttelõng
ega selle järel hõng
pole kerjus ega karjus
oled olnud mõtte varjus
mõte see on lõks ja riiv
sein ja mingil kujul piir
lasta minna
lasta olla
julgeda nii lihtsalt tulla
lihtsalt mitte millelgi
nii end avad
oled vaba
algab mõttetuna sõit
see on tegelikult võit
sellest sünnib puhas loovus
mitte punnitatud toonus
algab püha enda teadvus
see on mõttevabaduse seadus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar