pühapäev, 20. veebruar 2022

RASKEST VÕI VÄHEM RASKEST LAPSEPÕLVEST - Kätlin Rohilaid-Aljaste.


Autori foto.


RASKEST VÕI VÄHEM RASKEST LAPSEPÕLVEST - Kätlin Rohilaid-Aljaste.


Mõned aastad tagasi lugesin tol ajal presidendiks olnud Kersti Kaljulaidi lugu, raskest lapsepõlvest, kus kannatas puuduse all. Tookord imestasin, kuid mõtlesin, võibolla tõesti tema ajal oli lastel lapsepõlv selline, kuna ta minust palju vanem, siis ei osanud ka vastupidist seisukohta võtta. Kuid eile, kui lugesin minuga sama aasta väljalaskega peaministri teksti ja seal oli kirjas, et kommi polnud, ning raske elu oli, pidi sööma hapukoort suhkruga, no siis olin hämmingus. Minu lapsepõlves oli küll komme - komeet, lehmakomm, lutsukommid, iirised jne jne. Jah, hapukoort suhkruga sõime ka, sest maitses. Mina ei kannatanud lapsepõlves puuduse järgi, vastupidi -kõhud olid alati täis ja head-paremat sai ka !Aitäh minu kallid vanemad ja vanavanemad!

Pilt minu lapsepõlvest, Meil oli alati äge!


****************************************

Lugude sisukord:

https://vabaajaleht.blogspot.com/2022/04/vaba-eestimaa-ajaleht-artiklite.html


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar