laupäev, 12. veebruar 2022

LUULETUSED - Kätlin Lindret.

 



hing mis õhkas truudust läikivast puhtast kristallist
on järsku jäätunud läbi tuhmunud klaasi süngeks süsisuuks
ärevus seda teravate küüntega rahu kraabib
ei enam selle pragusid nähtamatuks peida
depressioon sisimas tantsupalli tähistab
ärevus tema ustavaks kaaslaseks
hoogsalt naerust lagistab
selle peo jõuliseks tralliks käima lööb
kõhus keeravad vilkuvad diskopallid
ja tempokad tantsusammud
järsult tormilainel kõike üles poob
peale pidu kätlevad sind viisakalt
mässuline segadus ja surnud atmosfäär
aga seda ei korja üles ei keegi muu
kui lärmi ja selle piina käes vaevelnud ohver ise


**********************************************

Juba olen 16 täis
mõtteid mul kogub häid
Omaloomingut levitan vaid
mille eest teeniksin ma pai
Unistustest kinnistunud tugi
millest mul iial ei kustu huvi
Kitarri D-akordi pinistan
jutte märkmikusse ma kritseldan
Tahtejõud vägisi pilte paberile kujundab
vaevalt see minu harilikku kulutab
Minu heasüda otsib varju
kus ta eales enam appi ei karju

mineviku minapilt //2016


**************************************************

Sinu sõnadest jäi maha ainult tahk
loendamatuid jälgi täis kriimustatud nahk
iga külg hoidmaks sees saladust
mille põhjustasid sinu põrgulikud sõnad
hingetuks materdavad põlad
suutmata iial selgeks tõlgendada selle kõla
oma tegude eest kibedat hinda rinnus kannad
lootuses süümepiinu sulle kraes soovida annab


***********************************************


räpaste käte lõksu ma langen
need samad räpased käed
määrivad mu õõnsat süda
see süda mis kord läikis
puhtusest ja lahkusest
on nüüd täis jälgi
mustusest ja kurjusest
seda oma valu-pisaratega puhtaks küürin
läbi tule jää ja vee
ning mu süda taas
nagu soe hommikune päikesetõus
vaikselt soojalt särama lööb


**************************************************


maailm on täis viha
kokkuvarisemisohus
maailm on täis põlgust
ujub tulitavas raevuhoos
nagu lained rannamerel loksumas
vormib sellest vägivaldne rütm
tormiline. Maruvihane
samas jõuline
kuigi sooviksin anda maailmale
plaastri tema haavadele
soovin maailmale
mõistvust
hoolivust
armastust
võrdust mille nimel püüdleme
karmis ebavõrduses me piinleme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar