teisipäev, 8. märts 2016

LILLEMANDALATE NÄITUS TOILAS - Tiina Azojan


  "Lillemandalate " näitus Toilas .


  Olen Tiina Azojan Raplamaalt, Märjamaa vallast, Valgu külast. Töötan mittetulundusorganisatsioonis Vaimupuu fotograafina. Fotograafiaga olen  tegelenud 10 aastat. Ühel päeval tekkis soov midagi huvitavat fotodest töödelda. Läksin photoshopi koolitusele,  Andrus Noorhani käe alla Tallinnasse ning seal tekkis soov mandalaid töödelda.Katsetasin lilledega ja nii  sündisid huvitavad ja kõnekad pildid. Iga mandalal on oma emotsioon ja meeleolu sees. Mandala tegemine on omaette kunst, kunagi ei sünni samast õiest samasugust mandalat, sest iga kord näed  teiseti ja töötluse käigus sünnivad erinevad.



Algul tegingi endale, kuid jagades  mandalaid oma facebooki kontol, tekkis sõpradel huvi, et kuidas need näeksid välja fotodel ja seinal. Koostöös prinditeenustefirmaga Minu Print need valmisidki. Need on trükitud satiinlõuendile ja  raamitud. Minu Print jagas mu esimese näituse seina pilti oma kodulehel ja facebooki lehel . Neid nägi Toila raamatukogu juhataja Lea Rand ja tänu temale jõudsid mu pildid Toila raamatukokku näitusmüügile, mis kestab 07.03 – 31.04. 2016.a.




 Tiina Azojan

8. märts 2016





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar