kolmapäev, 16. oktoober 2019

Kolmapäev, 16. okt. 2019 - Tiit Tirmann



(naerupahvak ja suu ammuli imestus)
Mis siin toimub
Mis on sel aastal häda
Mis on sel aastal viga
Ma ei tunne teda kuidagi ära
Pole eal varem näinud seda

Hoogu sai mu luuleand
Lendama on hakanud mu loomelend
Rida realt neid aina tuleb
Köide köite järel sulen

Enam ma ei rahuldu minivärsiga
Kirjutan ainult kõike kahe veeruna
Veerud looklemas pikas joas
Kaheksa neljast salmi reas

Kirjutan ma sest mis olnud
Kirjutan ma sest mis kogend
Kirjutan ma sest mis tean
Kirjutan ma sest mis oskan

Hoian sõnu sättides vaid piiri
Pola ma kass kes püüab hiiri
Sätin ja topin neile riimi
Va selleks pole liimi
Hoogu sai ka sõpruskond

Suureneb aina minu luule lugejaskond
Räägivad et mekib hea
Räägivad nad tõtt ei ma tea
Viimse aasta jooksul tõusen tuhast
Hing saab puhtust ja pühalt

Mitmed arvustajad teinud kriipse
Naised hakanud tegema on knikse
Libedamalt minema on hakanud mu raamatud
Tundub et luuletused pole saamatud

Värsse ritta sean
Vahel enda kurja saatust nean
Värssidesse panen valu ja vaimu
Värssidesse panen teadmistevaru

Sinna topin melanhoolia
Sinna viskan musta hingekoorma
Kriban masendusesolki
Masendusega lajatan vastu tammepalki

Kaob nii murelik meel
Ohkamisest väsind roosa keel
Sõpru aina tekib ribu - rada
Kõik nad äkki tahtva värsse rabada

Palju koolipoisid minu eas
Olid neilgi koolis mütsid peas
Tahan leida aina lugejaid
Mitte mingeid pugejaid

Räägi tõtt ja ütle ausalt
Mis mu vaimust arvad
Olen proovinud tellimusi teha
See ei lähe pole miskit teha

Vaim tuleb ise
Minul ainult teha tuleb sulevise
Käisin esimesel võistlusel
Konkurents suur sel etlusel

Igaüks see luges midagi
Publik hindas alati
Sel aastal olen saanu hoogu
Sattusin vist julgusehoogu

Seda pole varem old
Suur ja lai ju loomepõld
Vaatan veidi ringi ja siis leian
Inspiratsioonikingi ja neid hellalt hoian

Vaatan veidi ringi ja siis leian
Inspiratsioonikingi ja neid hellalt hoian
Paberile panen kohe
Kirjutamise väsimusest tuleb ohe



Saate olla autorile abiks?

Autori sõnum:

Kelle huvi, andke teada ja tulen kohale! Räägin endast ja tutvustan loomingut! Luuleraamatu saate osta ja muidugi autogramm kuulub asja juurde! Tänud!

tiit28@hotmail.com



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar