Jalutades
taas Norra linna tänavail, tahaksin siiski teada, mis takistab meil
projekteerida ja teostada selliseid läbimõeldud ja elegantseid
lahendusi? Mis meil viga on? Või kas teede-ehituse ja linnamaastiku
kujunduse õppejõududel teinekord piinlik ka on oma õpilaste kätetöö üle?
Vt
nt tõstetud ja kividega selgelt eristatud ülekäigurada rahvarohkes
kohas, diagonaalsete servadega parkimiskohad, mille vahel tänavalaternad
puu ja rohke haljastusega.
Kas meil saaks muuta linna veel rohelisemaks?
Bussipeatus.
Ideaalselt sõiduteeni tasandatud rada hõredama jalakäigu alal.
Bussipeatuse juures on kõnnitee pisut tõstetud, et kergemini bussi siseneda. See avab ukse täpselt seal, kus pimedate märgistus.
Ning need toredad teed, kus igaüks võiks tänu piltidele, joontele ja erinevale kõrgusele aru saada, kus on mõistlik kulgeda
Brumunddalis lõppes just linnasisese tee ehitus, järgmisel aastal saame ilmselt nautida lopsakat hostapeenart auto- ja jalgrattatee vahel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar