laupäev, 4. mai 2019

8 LUULETUST - Kenno Põltsam


Foto: Maria Rannala


 8 LUULETUST KENNO PÕLTSAMI alias BELAMI LUULERAAMATUST

Jagan sõpradega, tuttavatega, toetajatega ning võõrastega kaheksat luuletust oma 2012. aastal ilmunud õhukesest luuleraamatust „Hetked tuhandeks ööks“. 28 erinevat luuletust sai kirja pandud valdavalt Tallinna südalinnas jalutades: ebaõnnestunud teose alt vaatab praegu vastu siiski ka sügavat mõttelaadi. Nagu kristlus korjas üles Rooma keisririigi riismed esimeste sajandite paiku, võttes kaasa endaga vaid hea – nii tegin ka mina, võtsin endaga need 8 luuletust et teiega neid täna jagada.
Luuletusi võib jagada internetis, etelda auditooriumis jne. minu kui autorile viidates. Vajadusel võib võtta minuga julgesti ühendust aadressil KennoPoltsam@hot.ee


Õde
Sügises ma otsin kindlat tõde
kohates sinu kaunist õde,
ta ei näe et mu meel on sõge
ega mus’ voolavat, pisarate jõge.
Su lähedasi hoides hallil teel
armastus su vastu, püsib veel.
2012. sügis
Oodates
Loominguline kriis ja väikesed prügikastid
pikad hommikud ja väikesed kohvitassid
rahutud ööd ja lahjad unetabletid
hallid õhtud ja jamad telepaketid
Kõnnin tühje tänavaid kui väljas sajab lund
su tulekuni nädalaid lennujaama minna tung
sind nii oodates mul ei tule und
su nime ohates õitseb armupung.
2012. sügis
Kamin
Igal suudlusel on tähendus
iga sõna eriliselt kõlab
iga suudlus kui lahendus
sinu põsed, kael ja õlad
Näitan kuidas olla võin hell
su lõhn on sama mis lilledel
sel õhtul sa ei tunneks puudust
vaid puudutuse õrna suudlust.
2012. sügis
Uni
Tahan olla uni mis sind öösel võtab
tahan olla uni mis sind päevaks jätab
tahan olla uni mis tungib sulle silma
Tahan olla uni mis ei jäta sind ilma
tahan olla uni mis puhkust jagab
tahan olla uni kui veel magad.
2012. sügis

Midagi enamat
Elus on enamat kui Volvo, midagi palju-palju enamat
elus on enamat kui Volvo, midagi palju rohkem kenamat.
elus on enamat kui Volvo midagi suurel hulgal paremat
elus on enamat kui Volvo, ma ootan sind keset tänavat.
elus on enamat kui Volvo, tajun huultelt tunnet, palavat.
elus on enamat kui Volvo, koos alustatud uut nädalat.
2011. sügis
Üks masin
Mul keldris seisab üks masin
ta peale kogunend tolmu,
tema seis on päris kasin
ta on tüdinend ning solvund
Mul keldris seisab üks masin
tema toodanguks pole vein
ta pihta püssist lasin
talle osaks saab vaid lein.
Mul keldris seisab üks masin
ta ootab et sa tuleks
tema olukord on üsna kasin
ta tahab kurta mis tal mureks
Ja ta tõuseb, fööniks tuhast
lootes leida armastust-puhast !
2011. sügis

Sa oled kui...
Sa oled kui leek, milleks muutud igal ööl
oled vaba või tööl
Sa oled kui leek, mis süttib vaikselt
ja põleb õigeaegselt
Sa oled kui leek, kes jäljendab kuud
ja põletab suud
Sa oled kui leek, kes sütitab keelt
ja soojendab meelt
Sa oled kui leek, mis hinge mul läind
ja hõõguma jäid.
2011. sügis

Sinuta
Sinuta neiu mu õhtu on tühi
sinuta neiu ma pisaraid pühin
sinuta neiu ma oleks kui neetud
sinuta neiu mu elu on peetud!
Kus ma olin kui aeg oli õige?
kus ma olin kui lill läks õide?
kus ma olin kui Su käsi oli vaba?
kus ma olin kui tahtsid armastada?
2011. suvi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar