teisipäev, 5. detsember 2017

INTERVJUU INNELE ÕISPUUGA.


Foto: erakogu.


Töökoha kaotus tõi Rakveres Innele Õispuu´le  linnavalitsuses sotsiaalkomisjoni liikme koha .

Innele Õispuu, mõni aeg tagasi oli sinust meedias pidevalt juttu, et sulle öeldi üles töökoht Rakvere teatris, kus sa koristajana töötasid. Milles siis asi oli sinu arvates?

Tõsi, nii see oli. Sinnamaale oli kõik nii turvaline ja rahulik, kui Rakvere endine linnapea Andres Jaadla teatas maakonna lehes, et homoaktivistid läksid linnalt raha küsima tuleval kuul toimuvale homopropagandale, nende keeli, filmifestivali tarbeks. Kui ma aga välja julgesin fb-is öelda oma seisukoha, lahvatas seejärel suur skandaal.  Hakati mu kommentaare tööandjale ette kandma. Sealjuures käis ka Rakvere linnakunstnik  ja homopropaganda idee autor Teet Suur kaebamas kino juhatajale, et teil üks töötaja fb-is kommib. Kogu aja käisid probleemid minu fb-i kommentaaride ümber, lõpetades sellega kuni töövaidluseni välja. Mitte kunagi ei ole keegi mu peale töökohas kaevanud, alati on oldud mu töötulemustega rahul. Minu töökohustused ei olnud poliitilise sisuga. Kuni üks päev tubli nädal peale piketil osalemist ja maakonna lehte intervjuu andmist piketipäeval mind kabinetti kutsuti ja seal kahe variandi vahel valima pandi, et kas vallandan sinu või kirjutad omal soovil lahkumisavalduse. Kabinetis laoti ette  igasugu ettejuhtuvaid asju tööandja poolt, pannes mulle sõnu suhu, tegusid kaela ja lõpetades minu poollollakaks pidamisega. Ei saa ühtegi töötajat ennetavalt lahti lasta nii igaks juhuks, et justkui oleksin juba tööluusi teinud. Miks ma peaks tahtlikult omale probleeme sellega tekitama? Paraku piketil osalemine maksis mulle töökoha kaotuse.
 Töövaidluses tööandja  julmalt valetades, et polegi mingit töölepingu ülesütlemist toimunudki. Miks ma oleks pidanud hakkama valetama ka meediale, kui nad minu poole pöördusid? Ma olen korralik ja aus inimene, traditsioonilise perekonna väärtustega abikaasa ja ema. Lasta töölt lahti korralik inimene, kes oli seismas traditsioonilise perekonna väärtuste kaitsel? Meil kõigil on õigus oma seisukohtadele. Kõik see ülejäänud, mis avaldused töövaidluselegi esitati, poldud selgeks endile tehtud, kuhu nad on vaidlema tulnud. Kui nahhaalselt suudetakse valetada.
Töövaidluses tuli juttu tööandja poolt taas  mu viimasest paari päeva tagusest postitusest fb-is, mis oli samas seletuskiri, kus ma rääkisin oma läbielatust, mida tundsin, mis mu sees toimus, mida ma adusin tol hetkel. Kuid sedagi mu vastu üritati ümber lükata töövaidluses, et mis see siia veel puutub. Ta oli teemakohane jutt. Töövaidluse ma kaotasin, lähtuti asjaolule, et ise kirjutasid omal käel lahkumisavalduse, kuigi ma ei läinud isegi kabinettigi mitte omal vabal tahtel mitte. Miks ma oleks pidanud tahtma ise minna laostumise teed? Mind lükati tanki.
Kaugele oli see paljudele näha, et väga kiiresti, nii üheaegselt minule tööleping üles öeldi, peale piketil osalemist, seega see on homopropagandaga seotud.
Olin nii rõõmus, kui kinomaja koristajaks sain, millise raske vaevaga ma selle töökoha sain ja ta homopropaganda pärast käest võeti.
Kõik see ülejäänu oli vaid puhtaks ettekäändeks, et minust vabaneda saaks. Töötasin kinomajas kohusetunde ja pühendumusega, kuid ka minule süüks seati kabinetis, et mulle ei meeldigi seal hoopiski töötada. Uskumatu, tahtsin loota, et see on halb unenägu , kuid ta oli reaalsus. Oli ka kuulda, mida ka töövaidluses rääkisin, et kinomajale oli plaanitud nagunii puhastusfirma peale võtta. Kuigi tööle ma läksin teadmisega kui kinomaja koristaja, sümpaatne tutvustuski toimus töökollektiivile hommikukohvil. Mida aga juba tööl olles mulle ümber hakati pöörama. Kohutav inimese lollitamine oli see, mida läbi elasin.
Teistele kahjusid tekitada ei tohi, kuid Teet Suur suutis tegeleda teise rahakotis istumisega ja sinna kaasata veelgi inimesi, alatu.
Oleks ma seda ette teadnud, poleks sinna kandideerinudki. Täna aga on hea meel. Mis oli minu suur saavutus, et sain paljastada telgitagused, millega paraku ei osatud arvestada. Ka nurka surutud loom ründab.
See on ka mu elus esimene ja viimane töökoht selline, mis on poliitikaga seotud.
Raske on edaspidi inimesi usaldada.
Igatahes julmad mängud homoaktivistide ja sotside poolt.
Kui kerge või raske on Rakveres tööd leida ning millist tööpakkumist sa ootaksid?

Rakveres on üsna katsumusrikas tööd leida. Palju on nõukaaegseid firmasid kaotatud, kus varemalt õnnestus leiba teenida. Möödunud kord ma olin aasta ja 5 kuud töötu, seoses koondamisega.
Oleksin huvitatud käsitööpoes töötamisest müüjana ja kus samal ajal teeks ka ise midagi valmis või mõne käsitööettevõtja juures. Olen valmis ka õppima töö käigus ja selliselt õnnestub mul ta suurepäraselt. Õmblejaks ma nii õppisin kord Haljalas Rootsi tippettevõttes “Kurt Kellermann”. Meelsasti oleksin tööstuses kvaliteedi kontroll või pakkija. Näiteks mujal tööstustes pakkijana, aga välistan lihakombinaadi. Olen osa saanud uue õmblusfirma alustamise juures, kus sai valmis tehtud näidised, mille alusel sai firma tööle asuda. Olnud õmblejatele abiks, juhendanud , õpetanud teisi. Võib pakkuda hotelli toateeninduse tööd.
Kindlasti ma ei oota tööpakkumisi Rakvere linna alla kuuluvatest asutustest. Näiteks koolid jne., sest need on poliitilised töökohad.
Välistan ka avalikes kohtades väga kindlasti wc-de  koristamise. On vägagi oodatud just kontorite koristus puhastusteenindusvaldkonnas.
Soovin täiskohaga töökohta.


Milliseid töid oled sa senise elu jooksul üldse teinud?

Olen töötanud Rakveres Normas mänguasjade valmistajana, kalatöötlejana kalakombinaadis, puhastusteenindajana, õmblejana masstöös kui ka õmblusateljees ja Rakvere Polikliinikus puhastusteenindaja-töödejuhataja. Arvestades oma oskustega, siis kõige nendega oleksin nõus jätkama, va. õmblejana masstöö jätaksin siiski viimaseks, pideva sundasendi tõttu.

Kas sul pole olnud mõttes oma firma loomine?

On ikka. Möödunud töötuelu ajal ma üritasin pääseda ettevõtluskoolitusele töötuameti kaudu, kuid kogu selle idee sisu osutus liiga mahukaks ja seetõttu jäi asi katki.
Kindlasti ei ole ma oma firma mõtteid maha matnud.
Läbinud ka karjäärinõustamise testide täitmise, selgus ka sealt, et ettevõtlus on üks minule sobiv valdkond.
Oled teinud ka õmblustööd, kas oled õmmelnud ka mõnele tuntud persoonile?

Kui mul poeg sündis, siis panin laulja Joel Friedrich Steinfeldt ´i järgi talle nime. Ühel päeval sõitis meie ühine tuttav meile külla ja tal oli Suure Joeli pluus kaasas. Olen korrigeerinud lauljale ühe väga kalli esinemispluusi talle parajaks . Tuli teha õlgadest ja külgedest kitsamaks, korrigeerida ka pluusi alläärt. See oli mulle väga usaldusrikas kogemus.

Millised on sinu huvialad?

Lapsed , käsitöö, õmblemine ( lapsena mulle üldse ei meeldinud õmmelda, kuid sellest kujunes ajaga välja ka töö ), muusika, laulmine, koristamine,  suhtlemine ja inimeste aitamine. 

Kas elus on olnud ka põnevaid seiku, mis siiani meeles on?

Kindlasti on olnud minu elus parim laste sünd. Parim töökogumuste osasaamise aeg oli uues alustavas õmblusfirmas.
Aasta tagasi, kui kinomajja tööle sain. See aeg oli huvitav, põnev, mulle väga meeldib selle maja kollektiiv ja objekt. Igati super! Mulle meeldis seal väga töötada, see oli parim. Armastuse sinna alla matsin. Selle maja aura oli mõnus ja eriti kui ma töötegemise ajal alla varemetesse läksin, võrratu rahupaik. 
Kuulud ka mõnda parteisse, või on plaan mõne parteiga liituda lähemal ajal?

Ma ei kuulu ühtegi parteisse, küll aga on mõtted pikemat aega liikunud ses suunas. Seoses töökoha kaotusega ma nägin uut võimalust ja seetõttu seadsingi kohalikel valimistel Rakveres oma kandidatuuri üles Valimisliit Rakvere heaks nimekirjas ankrumehena, olin nr.320. Minu valimistulemused jäid küll kesiseks, vaid 6 häält. Tänan kõiki hääletajaid, kes siiski leidsid aega minu toetuseks hääl anda!. Kandidatuuri seadsin üles ka sellisel põhjusel, et anda võimalus inimestel valida õige ellusuhtumisega inimene, ja kindlasti ausa inimese, kes ei poolda rahade kantimist.
Valimiskampaania eel olin sõnumiga: “Tulge valima, sest iga loetud hääl annab mõju! Meie tulevik on meie endi kätes. Hooligem ja hoidkem oma lapsi, meie sündimata lapsi! Kaitskem selle õeluse ja kurja eest, mis meile homoaktivistid ja sotsidest homoaktivistid kaela suure jõuga üritavad pressida. Igas olukorras on kannatajateks lapsed. Mõelgem nõrgemate peale!“
Kogu selle kampaania aja  liikus minuga kaasas imearmas ja kallis laul -   ÜKSTEIST HOIDES- Minna Marie Truus. https://www.youtube.com/watch?v=JRCqhYEl0UY

Mis sind rõõmustab ja mis kurvastab praeguse elu juures?

Mind rõõmustavad väga minu lapsed ja tütretütar, minu kallis perekond. Kindlasti ma ei saa jätta mainimata, et olen ülitänulik Anti Poolamets´ale, kes tõttas mulle appi töövaidlusega seoses ja panustades seda kõike oma ajast, tasuta.
 Kurvastabki see, et ei ole tööd ja kus saaks normaalselt leiba teenida.

Oled pöördunud ka mõne selgeltnägija poole, mida nemad sulle tuleviku osas ennustanud on?

Ei ole ise veel selgeltnägijani jõudnud, et uurida oma tuleviku osas. Küll aga Hillar Kohv saatis küsimuse Selgeltnägija Viktoria Betlem´ile : Kas Innele Õispuu töökoht Rakvere teatris jääb kauaks püsima? (See oli tol ajal, kui ma alles kinomajja tööle sain.)
Selgeltnägija Viktoria Betlem: "Seal tema ootused ei täitu. Varsti tuleb mingisugune vürst või krahh. Tal on oma tegutsemise osas illusioonid. Karjääri edendamisele võib aidata kaasa mingi mees. Paremale palgale on lootust. Eneseusaldust ja helendust peaks suurendama."

Peale töökohast ilma jäämist tülitas Hillar Kohv taas paari selgeltnägijaid, kes sõnastasid järgmist:
Uus töö tuleb alles juunikuus. Tuleb leppida sellega ,mis juba on, muuta ta midagi ei saa, saab midagi aga vähem kui lootis. Töövaidluses ta kaotajaks ei jää . Eips, ei usu nüüd, et needus kohe kallal.  ;) Aga mingi minevikus tehtud vale valik on edasiliikumist seni seganud, aga sellest on juba "jalad põhjas" ära käidud ja elu on tõusuteel, isegi mingitelt vanadelt sõpradelt saab nüüd abi. No tulevikus on ikka need vanad rahaprobleemid kummitamas, eks varem ole seda valesti ka kulutatud. Samas saab oma võlgadeprobleemi lahendamisel abi. Ei jää sellesse hätta, milles on, rabeleb välja. See on nüüd pildil olevale isikule laotud.....
Ühe teise selgeltnägija ennustus mulle. Ta ei ole tuntud, aga ennustab täpselt, kõneles Hillar Kohv.
Saad abi oma võlgadega, hullemaks asi ei lähe.
Jah , saab väikest raha aga ilma rahast ei jää, samas ei tasu vana tööd taga nutta, seal hakkab niikuinii ümberkorraldusi juhtuma ja paljud jäävad tööst ilma.
Intervjuu autor pöördus taas küsimusega  selgeltnägija Viktoria Betlem poole: „Kas oskad öelda, et kuidas Rakvere elanikul Innele Õispuul valimistel läheb, kas pääseb volikokku?“
Selgeltnägija vastus: „ Suur võimalus pääseda volikokku, aga vastutuul.“
Selgeltnägija Toomas Aria ja ka Rakvere Valimisliit Rakvere heaks nimekirjas kandideeriv selgeltnägija Raul Hunt  näevad pääsemas mind volikokku.

Tänan selgeltnägijaid Viktoria Betlem, Raul Hunt ja Toomas Aria´st, kes olid nõus oma vabast ajast ennustama ja ennustamistes ei eksinud!
Saan veelkord kinnitada ja tõestada selgeltnägijate julgeid ennustamisi. Tasub uskuda selgeltnägijate ettenägemisi.
Viktoria Betlem on rohkematki rääkinud ja see kõik ka peab paika, nii on läinud. Viimane töökoha saamise osas, mingi mees tuleb appi, seda ootan, ma tean, ta tuleb.

Kas sooviksid midagi ka südamelt ära öelda?

Väga kurvastab meie Eesti riigi elu juures töötus ja kui raske on inimestel töökohta leida. Inimesed on rahanappuse käes. Juba praegu peaks olema pension ja miinimumpalk vähemalt 1000 eurot inimesele kätte, et suudaks ära tasuda maksud ja natuke leiba oleks laual. Rõhuda tuleb majandusele. Ei saa alati süüdistada miinimumpalgalisi. Hea seista selle eest, et eestlane saaks oma kodus elada, siin tööl käia ja olla õhtuti koos oma perega. Eestlane ei peaks pagulasena võõrsil konutama, mis toodab tõsiselt lahutusi, kuna pered elavad lahku. See ei ole üldse hea, kuna kannatajateks on lapsed. Tänavad on reklaami „Seks on kumm“ väga inetult täis, kus kaks meest ka kaelakuti reklaamplakatitel on.  Kumm on rasestumisvastane vahend , mitte seks. Sellised reklaamplakatid on lubamatud? Ei nõustu, et meie alaealistele lastele selliseid rumalusi näidatakse.
Homopropaganda ei ole õige, mida aga alusetult on seostatud homode halvustamisega. Asi on homopropagandas! Ei ole vähemuste vastu mitte midagi. Me kõik oleme inimesed, kui aga suudetaks austada ja lugu pidada traditsioonidest. Ehe näide Rakvere keskväljakul olevatest installatsioonidest, millel pole vähimatki seost jõuludega. Praegune jõulupuu on sootuks mänguväljakuga asendatud päevasel ajal  ja pimeduse saabudes ta jätab kosmosesputniku  stardi mulje. Rakveres toimunud Võidupüha paraadil ei olnud samuti paslik homoaktivist Teet Suurel ringi liikuda homopropaganda jopega. Kõikjal meie ümber liiguvad alaealised lapsed. Geiaktivist Keio Soomelt peab pidulikuks riietuseks dressipluusi, mille selja peal on suurelt FESTHEART. See on otsene reklaam  homopropagandale. Või pidada ühtäkki homoaktivistide poolt eelseansse kinniseks ürituseks, Rakvere kinomaja on siiski avalik koht! Olin esimesel eelseansil kohal, et uurida olukorda. Ukse pealt puudus märge: „ ALLA 16 ON KEELATUD!“ Mille peale vabanduseks oli lugeda üht ümmargust vastust otse idee autorilt, et filmi juurest puudus selline viide.  Allikas: FB ja Allan Jaakus´e kontol käimas põhiliikumine Rakveres ärevast olukorrast, kust algas koheselt ka minu suunal skandaal, kui julgesin välja öelda oma seisukoha. Minu hoiakut see ei muuda, kus töötan, seisukohad on need, mis on enesekindlad ja meelekindlus on elu õige osa.
Nelli Teatajas käis läbi intervjuu homoaktivist Teet Suurega. Ta tõstmas esile nüüd järgmise, kus  peab vajalikuks selgitada kõigi homode eest, et nad julgeks olla nemad ise. Miks ta ise räägib kõigi eest? Kui aga homopropaganda vastuolijate eestkõnelejad on agaralt seismas kogu Eestimaa rahva nimel, peetakse seda teiste eest rääkimiseks? Enamus rahvast ei pea õigeks homopropagandat.  Geiaktivist Teet Suur on võtnud hoiaku ja otsustanud  nii Vaos elavate omasooliste eest kui ka enamuse traditsioonilise perekonna väärtuste põhimõtetega inimeste eest pajatada „elutarkusi“, tulles meie lapsi kasvatama ja õpetama.  Kas Teet Suur peab inimesi totudeks, et me ei tea, mis on elus normaalsus, mis on vale? Teet Suur on sellega samuti soosinud kaasa lisaks Raimo Metsa aktiivsusele, korraldades juba eos kahjusid teistele omasoolistele. Aidates inimesi lõhestada, mitte kasu tuua ega sõprust tagada.
https://www.nelli.ee/teet-suur-kummutab-homode-kohta-kaivaid-eelarvamusi

Ma ei kannata nõmedusi, ega nõmetsemist. Emalõvi seisab alati oma laste nimel, meie kõigi laste nimel ja meie sündimata laste nimel! Traditsioonilise perekonnaväärtuste eest seismine on maksnud Eestis juba mitmete inimestele töökoha kaotusega, mis viitab otseselt suukorvistamisele.

Nimme pedagoogid peaks viima klassiõpilased homopropagandale, ei pea ma sedagi õigeks. Taaskord jõuga üritades inimesi ära kasutada. Selle kohta minu täpsem seisukoht:

http://perekondadekaitseks.blogspot.com.ee/2017/09/ema-andke-andeks-kuid-meie-lapsed-ei.html

On rõõm, et lõpuks on ka minu juhtum jõudnud riigikoguni. Tänud südamest Martin Helmele 21.09.2017.a. peetud kõnes riigikogus! 
https://www.youtube.com/watch?v=V2bmkqsxgW0&feature=youtu.be&t=27

Isiklikult pean vajalikuks lahkuda EL-dust, kui tahame rahvusriigina püsima jääda.  Eesti, Läti, Leedu ja Poola – Balti riikide Liit.

Hea Eestimaa rahvas, soovin teile kõigile hingerahu, armastust, sallimist, kokkuhoidmist, teineteise hoidmist, andes järeltulevatele põlvkondadele oskuse armastada ja kiuslikud mitte olla ning et meie kodumaal oleks turvaline elada! Hooligem ka rohkem puhtusest, Eestimaa puhtaks!
Kallist jõulurahu ja head vana-aasta lõppu!


Tuhat tänu kõigile toetajatele, kes ulatasid oma abikäe annetuse näol!
Südamlik tänu, armas Sõber Anti Poolamets! Erilised tänud Aivar Tamm Jõgevamaal, Allan Jaakus Rakveres, Monika Helme ja Senni Kruus Läänemaal  ning Meelis Keerberg Tallinnas! Tuhat tänu kõrvalseismise eest , head Helmut Rajandu Lääne-Virumaal ja Aivar Kaldamäe Järvamaal!
Armas kamraad, Hillar Kohv, tänu Sulle Sinu headuse eest, sõpruse eest ja hea kirjaoskuse eest!


Intervjueeris : Hillar Kohv Viinahaual

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar