Kultuurimarksismi
võidukäik Rootsis
Rootsi Sotsiaaldemokraatliku Töölispartei juht Mona Sahlin
kinnitas, et tema ja roheliste partei soovivad 2010. aastal moodustada
koalitsioonivalitsuse. Millist poliitikat kavatseb selline valitsus siis järgida? Rootsi roheliste partei (Miljöpartiet
de Gröna) väidab oma ametlikul koduleheküljel, et haridussüsteemis peaks keskenduma
"soolisele võrdõiguslikkusele" ja mõjutama lapsi juba varases eas
vastukaaluks soorollidele, mida poistele ja tüdrukutele (kodus) õpetatakse.
Selleks peavad lasteaiakasvatajad ja õpetajad läbima soolise võrdõiguslikkuse
koolituse. Koolides soovitakse lõpetada
hinnete panemist.
"Me tahame kaotada hindamissüsteemi
[tänapäeva koolides]. See tekitab vaid stressi ja ei ole õiglane ega
objektiivne süsteem isiku potentsiaali hindamiseks."
Rootsi Roheline Partei eelistab
ideoloogilist globalismi kõige ehedamal kujul. Nad soovivad asendada
liikmesriigi kodakondsuse "maailmakodanikuga", võimaldada piiramatut
migratsiooni üle kogu maailma, kehtestada globaalsed maksud ja tugevdada ÜRO
võimet õiglase maailmakorra tagamiseks:
"Me ei usu kunstlike piiride
vajalikusse. Meil on visioon piiramatust sisse- ja väljarände kohta, kus
inimestel on õigus elada ja töötada ükskõik, kus nad siis tahavad... Me tahame
teha Rootsist rahvusvahelise eeskuju, koostades piiramatu sisserände
rakendamise kava. "
Nende põhifookus on diskrimineerimise
ja rassismi vastane võitlus ning soov kehtestada karmid ja kiired karistused
"diskrimineerimise" eest, aga leebed karistused paljude teiste
kuritegude eest. Nad tahavad nt jõulude ja ülestõusmispühade asemele
sekulaarseid pühi ning koolidesse rassismi ja diskrimineerimisvastast õppekava.
Keelatakse ära kõik mis tahes inimgrupi (v.a tõenäoliselt valged ja eriti
valged mehed) vastased eelarvamused ja muudetakse seadusega keelatuks igasugune
sallimatus, olenemata sellest, kus seda väljendatakse. Nende poolt määratletud rassismivormide
osas tuleks eriti agressiivselt välja juurida "islamofoobia". Kuid
nad mõistavad siiski, et rassismi ei saa täielikult kaotada, enne kuni oleme
lammutanud "rassistliku maailmakorra" ja asendanud selle õiglasema
maailmaga, kus keegi enam ei kannata ja
vaeseid ei ekspluateerita.
Rootsi Roheliste Partei on
selgesõnaliselt väitnud, et mõisted „naine“ ja „mees“ on "sotsiaalselt
konstrueeritud" ja kõigile inimestele peale surutud. Selleks et saavutada
uut maailmakorda, on äärmiselt oluline, et kõik sellised kunstlikud
identiteedid laguneksid. Sellele peaks kaasa aitama haridussüsteem ja
spetsiaalse väljaõppe saanud õpetajad. Nad usuvad, et "kõik inimesed"
peaksid saama vabalt valida mis tahes nime, mida nad soovivad. Sama käib nende
arvates „soo" kohta. Nad tahavad muuta kõik "sooneutraalseks,"
mitte ainult abielutseremoonia, vaid ka isikutunnistuse.
Minu arvates tähendab see seda,
et ma saan valida oma isikutunnistusele naisenime ja kui riik mulle seda ei
võimalda, siis rõhub ta mind. Kuna selliste kunstlike kategooriate nagu
"mees" ja "naine" kasutamine aitab alal hoida orjastavat
maailma, kus valitseb vaesus ja toimub globaalne soojenemine, siis järelduks
siit nagu sureksid lapsed Sudaanis nälga, kui ma ei saa oma juhiloale nime
"Mari" või "Kristiina". Lõppude lõpuks, mul võib ju peenis
olla, aga see on sotsiaalselt konstrueeritud peenis ja aitab toetada ebaõiglast
kapitalistlikku süsteemi.
Kahjuks on see ebateaduslik jama. Taani Aarhusi
ülikooli professor Helmuth Nyborg viis läbi uurimuse, mis näitas, et sugude
vahel on intelligentsuse osas olemas erinevused. Selline tulemus vallandas
ulatusliku vastupanu. Tema sõnul "ei ole psühholoogias lubatud rääkida
intelligentsusest. See viitab seisukohale, et intelligentsust ei saa mõõta ja inimesi
vastavalt intelligentsusele järjestada. Kogu intelligentsust käsitlev valdkond
on nn keelatud ala. Kui te ikka seda teemat jätkate, olete lihtsalt halb inimene. Isegi
inimrühmade vaheliste erinevuste käsitlemine on ebamoraalne ja selge kurjus.
Vastavalt neuroteaduse eksperdile
professor Annica Dahlströmile asuvad mehed intelligentsuse skaala äärmistes
otstes. Kuigi on olemas naisgeeniusi, esineb neid meestega võrreldes palju
harvem. Tema arvates tuleks jätta lapsed oma esimestel eluaastatel peamiselt oma
ema hoole alla. Rootsi feministid väidavad, et ta on kuritarvitanud oma positsiooni
teadlasena ja tugevdanud soolisi stereotüüpe.
Dahlström ütleb: "Poiste ja tüdrukute bioloogilised ja ajuga seotud erinevused
on suuremad, kui me oleksime suutnud kunagi ette kujutada."
Sugudevahelised erinevused tekivad juba looteeas ja on selgelt äratuntavad alates
kolmandast eluaastast. Ajukeskused, mis tegelevad verbaalse suhtlemise, näoilmete
ja kehakeele tõlgendamisega on isegi nii varases eas arenenud rohkem
tüdrukutel. Sundides poisse käituma tüdrukutena ja vastupidi, on ebaloomulik ja
kahjustab neid paratamatult. Sellist poliitikat võib teadlase arvates pidada
isegi laste "vaimseks väärkohtlemiseks" Samas, just see toimub praegu
(Rootsis), mõnikord isegi valitsuse toetusel.
Mona Sahlin on töötanud
erinevatel ametikohtadel Sotsiaaldemokraatlikus valitsuses, ta on olnud
muuhulgas demokraatia, integratsiooni ja soolise võrdõiguslikkuse minister.
Sahlini sõnul on paljud rootslased kadedad immigrantidele, sest erinevalt
rootslastest on neil oma kultuur, ajalugu ja midagi, mis neid ühendab. Ta on
öelnud, et "kui kaks võrdse ettevalmistusega isikut kandideerib ühele
töökohale, kus on vähe immigrante, saab tööle see, kelle nimi on Muhamed... Valiku kriteeriumiks on Rootsi
omast erinev etniline taust." See on üks võimalus, kuidas näidata, et
põliselanikud on mitmekultuuriliste
doktriinide alusel oma riigis teisejärgulised kodanikud. Sahlin valiti sotsiaaldemokraatide
juhiks 2007. aastal.
Vaid nädal pärast seda kui vasakäärmuslaste
grupi Antifashistlik aktsioon
(AFA) liikmed olid ühel 2007.a.
augusti päeval kimbutanud üht Rootsi kohtunikku ja rüüstanud tema maja, marssisid
AFA liikmed kõrvuti Rootsi politsei,
valitsuse ja ajakirjanikega iga-aastasel geiparaadil. Selle järel asus
rühm AFA musta riietatud või musta kapuutsiga liikmeid või AFA mustasärklastest
esindajaid peksma kõiki, kes nende
arvates ei olnud piisavalt tolerantsed (vastavalt nende kodulehele sattus
vähemalt üks inimene haiglasse sel päeval). Nendega koos marssis mitu
politseinikku, kaasa arvatud Rootsi
geidest politsei organisatsioon.
Vastavalt ajakirjanik Kurt
Lundgrenile osales Mona Sahlin, keda peeti tulevaseks peaministrikandidaadiks,
2007.a. geifestivalil, kus ta sai pärast
mitmetele orgasmiga seotud küsimustele
vastamise eest medali Fucking Medal Award. Kas ta mõtles ka sellele, millist mõju avaldab see riigis, kus statistika
näitab plahvatuslikku vägistamiste kasvu? Vastavalt kuulsale blogijale Dick
Erixonile on teatatud vägistamiste arv Rootsis nüüd kolm korda kõrgem kui
näiteks New Yorgis. Viimases on umbes sama palju elanikke, samas on see
metropol, Rootsi riik aga koosneb peamiselt maapiirkondadest ja küladest.
Rootsi tüdrukuid, keda kutsutakse "hooradeks", kardavad juba välja minna,
kuid riigi vaieldamatult kõige mõjukam naine võtab endale sellise medali (Fucking
Medal Award). Kuidas seda mõista?
Pealegi, kuidas neid "seksuaalse vabanemise" vaateid kokku sobitada mugava suhtega tema partei Moslemi Vennaskonna grupi vahel, kuna mitmed viimase rahvusvahelised juhid on teatanud, et homod tuleks ära tappa? Juhtiv moslemi vennaskonna vaimulik Yusuf al-Qaradawi arutleb "araabiamaailma CNNis" - telekanalis Al-Jazeera erinevate karistuste üle, mida määrata homoseksuaalsuse eest, sealhulgas soovitatakse kõrgelt allaviskamist või põletamist: "Mõned arvavad, et nad tuleks põlema panna, ja nii edasi. Ühesõnaga neis karistustes pole üksmeelele jõutud." Mona Sahlini arvates on parempoolne opositsioonipartei Rootsi Demokraadid
"misogüüniline". Moslemi
Vennaskond nende arvates seda siis ei ole? Rootsi kirik on teatanud, et ta on
valmis laulatama geipaare. Kas sotsiaaldemokraadid kannavad varsti ka selle
eest hoolt, et geipaarid saaksid abielluda
Moslemi Vennaskonna mošeedes? Veelgi huvitavam on, mida teevad AFA vasakpoolsed
äärmuslased, kui muhameedlased keelduvad sellest homofoobia ettekäändel?
2007.a. mais oli Kurt Lundgrenil tähelepanuväärne
lugu blogis. Ta kirjutas ühest ajakirjast, mis oli mõeldud koolieelsete
asutuste kasvatajatele, kes tegelesid
0-6 aastaste lastega. Ajakiri sisaldas soovitusi edendada "soolist
võrdõiguslikkust". Tema sõnul soovitasid ühe Stockholmi lasteaia
kasvatajad lapsevanematel poisse
kleitidess riietada ja kasutada nendega suheldes tüdrukute eesnimesid. Praegu
peavad poisid mõnes kohas kleiti kandma terve nädala. Lundgren peab sellist
„soolist kasvatust“ hullemaks poliitilisest propagandast:
"Ma pean seksuaalhariduse
andmist ja LGBT teemade tutvustamist eelkooliealistele lastele nende väärkohtlemiseks... Väikelapsed, me
räägime siin 3-6 aastastest, ei saa ennast koolieelsetes asutustes sellise „seksuaalse rünnaku“ eest kaitsta. Laste
juures ei ole nende vanemaid, nad on täiesti omapäi jäetud.
Kultuurimarksismi nn Frankfurdi
koolkond eesotsas oma mõtlejate Antonio Gramsci ja Georg Lukacsega, peab oma
eesmärgiks kukutada kapitalistlik valitsus hegemoniaalse kultuuri õõnestamise
kaudu. Vastavalt Gramscile ei saa
sotsialistlik revolutsioon, mis ei leidnud
Venemaa 1917. aasta revolutsiooni järel küllalt laialdast vastukaja,
toimuda enne, kui inimesed ei ole lõplikult vabastatud lääne kultuurist, eriti
oma "kristlikust hingest." Lukacs ütles 1919. aastal: "Kes
päästab meid lääne tsivilisatsioonist?" Seda saab teha läbi
traditsioonilise moraali ja peremudeli lammutamise ja väljakujunenud kultuuri õõnestamise kaudu,
mida tehakse institutsioonides, meedias ja koolides seestpoolt. Nüüd on võimalik näha, et see
strateegia on olnud edukas Lääne meedias ja akadeemilistes ringkondades, mis on
mitte ainult leige meie tsivilisatsiooni kaitsmise, vaid mõningatel juhtudel ka
aktiivselt meie surmavaenlaste poolel. Iroonia on selles, et suurem osa lääne-eurooplastest
pole isegi kunagi kuulnud Gramscist, kuid
sarnastel ideedel on olnud tohutu mõju nende elule.
Briti ajaloolane Roland Huntford
kirjutas 1970ndate alguses Rootsist ühe raamatu The New
Totalitarians (Uustotalitaristid). Ta märkis soolise
võrdõiguslikkuse eriti agressiivset edendamist 1960 aastate lõpus ja 70ndate
alguses. See oli tihedalt seotud seksuaalse vabastamise kampaaniaga:
Tõepoolest, sõna "vabadus"
on Rootsis omandanud peaaegu eranditult seksuaalse vabaduse tähenduse, mis võib-olla
lähtub arusaamast, mida ei taheta tunnistada, et see puudub või seda ei soovita
igal pool. Läbi seksuaalhariduse noortele ja lakkamatu propaganda massimeedias
vanematele põlvkondadele on suuremat osa
rootslastest pandud uskuma, et vabadust on võimalik saavutada vaid seksi kaudu.
Kuna ta on seksuaalselt emantsipeerunud, usub rootslane, et ta on vaba mees ja ta
hindab oma vabadust vaid seksuaalsest aspektist... Rootsi valitsus võtnud
selle, mida ta meeleldi nimetab "seksuaalseks revolutsiooniks" oma
tiiva alla. Lastele sisendatakse koolis, et seksuaalne emantsipatsioon on tema
esmasünniõigus, ja seda tehakse sellisel viisil, mis näitaks, et riik pakub
neile vabadust kõigist vanamoelistest piirangutest. "
Vanamoodsate piirangute all
mõeldakse kristlikku moraali. Huntford märkis, et see kaasnes jõupingutustega pisendada
või rünnata Lääne-Euroopa kultuuri enne Prantsuse revolutsiooni. Olof Palme,
kes oli Rootsi sotsiaaldemokraatide peaminister 1960. aastate lõpust kuni 1986.
aastani, ütles: "Mis renessanss? Lääne kultuur? Mis sellel meiega pistmist?"
"Poliitilise ja majandusliku vabaduse vähenedes",
ütleb Aldous Huxley oma teoses „Hea uus ilm“ "hakkab kompensatsiooniks seksuaalne
vabadus suurenema." See sobib ideaalselt Huntfordi
kirjeldusega. Riik jätab sind
ilma oma isiklikust, majanduslikust ja poliitilisest vabadusest, kuid annab
teile vastutasuks seksuaalse vabaduse, demonstreerides ennast suure vabastajana.
Rootsi on 2008. aastal ühiskond, kus puudub tegelik sõnavabadus neil, kes mõtlevad valitsevast ideoloogiast erinevalt.
Mida ähvardavamaks ideoloogiline
tsensuur ja poliitilised repressioonid muutuvad, seda raevukamalt
demonstreeritakse "seksuaalset vabadust". Seks on vabadus; vabadus
tähendab seksi ja ainult seksi.
Riigiasutused esitavad seda kui naiste
emantsipatsiooni ja seksuaalse vabastamisest, kuid õigupoolest on tegemist rivaalitsevate
mõjuallikate lammutamisega: traditsioonilise kristliku kultuuri ja
tuumikperekonnaga. See teeb riigi ainult võimsamaks, sest nüüd võib ta reguleerida
kõiki eluvaldkondi, ja mis kõige tähtsam, ta saab rahva lapsi õpetada oma
äranägemise järgi, ilma, et vanemad saaks
liiga palju vahele segada. Riik asendab sulle peret, kasvatab su lapsi
ja hoolitseb sinu eakate vanemate eest.
Samal ajal on riigis kõige
plahvatusohtlikum vägistamislaine lähiajaloos, mis on suuresti tingitud
sisserändest. Kuigi Rootsi tüdrukuid kutsuvad immigrandid "hooradeks",
rootsi poistel kästakse aga olla võimalikult "sooneutraalne".
Traditsiooniliselt on rahvast kaitsnud mehelikud (mehised) mehed, kes on uhked
oma pärandi üle. Hävitades põlisrahva meeste kultuurilise uhkuse ja maskuliinsuse,
on riik muutunud tegelikult kaitsetuks. Aga võib-olla see oligi nii kavandatud?
Lääne-Euroopas pannakse suurt
rõhku põliselanike kultuuripärandi hävitamisele ja sisendatakse valgetele süütunnet,
eesmärgiga võõrandada neid omaenda ajaloost. Nad peaksid alanduma
sisserändajate ees ja ütlema neile, kui väärtusetu ja kuri nende kultuur on või
teine võimalus, kaeblema selle üle, et neil ei ole mingit kultuuri.
Kuigi kristlust on
naeruvääristatud mitu põlvkonda, nii palju, et kristlased kurdavad tagakiusamist,
kujutatakse islamit õpikutes heatahtliku religioonina ja tema suhtes on avalikus sfääris suur austus. Võib-olla on
mul konspiratoorne mõtteviis, kuid see,
kuidas multikulturalistid mõistavad hukka kristlust ja ülistavad islamit, annab
tunnistust sellest, et ma ei saa muudmoodi kui küsida, kas mõned neist ei ole
mitte teadlikult hakanud välja juurima kristluse nimelist katku meie kultuurist
alatiseks. Nad naeruvääristavad seda igal võimalusel ja samal ajal impordivad
rivaalitsevat religiooni, et kristlust selle vastu välja vahetada. Kui saabub
päev, kui inimesed on lõplikult väsinud nihilismist, on kristlus sedavõrd diskrediteerinud,
et see jäetakse elujõulise alternatiivina kõrvale, ja inimesed astuvad islamisse.
Või äkki on tegemist lihtsalt sellega, et soovitatakse hävitada kõik eurooplaste
ja Euroopa kultuuriga seonduv.
Rootsi on tuntud kui
"mudelriik", kelle majanduslik süsteem kujutab endast kolmandat
võimalust – midagi kapitalismi ja sotsialismi vahepealset, mis on nn
valgustatud sotsialismi toode. 2008. aastal ei viita "Rootsi mudel" enam
majanduslikule eduloole (Rootsi majandus kasvas kiiresti enne selle nn
heaoluriigi loomist), vaid õudusloole kultuurilisest enesetapust, Gramsci
kultuurimarksismist, ideoloogilise tsensuurist ja teisitimõtlejate repressioonidest.
Rootsi ei ole selles mõttes ainulaadne. Sarnane trend on ilmne kogu
läänemaailmas. Kuid poliitiline korrektsus on siin ebatavaline, kuna esineb oma
kõige teravamal kujul, osaliselt seetõttu, et Rootsit peetaksegi
"ideoloogiliseks riigiks"ja kindlasti juhib ta oma ideoloogiliste
repressioonidega. Need meist, kellel on veel säilinud armastus kunagi
traditsioonilise Rootsi kultuuri mõnede aspektide vastu, võivad ainult loota, et mõni neist on veel
elus ja võib uuesti esile kerkida, kui praegune ideoloogiline paradigma laguneb.
Aga jääb küsimus, kui palju jääb alles Rootsi rahvast, kuni me jõuame
sinnamaani. Kindel on, et rasked ajad on ees, mitte ainult Rootsis vaid kogu
läänemaailmas, kuna mitmekultuurilisus hõlbustab meie ühiskonna aeglast
lagunemist.
http://www.brusselsjournal.com/node/3582
Tõlkinud Mai Lüüs
http://www.brusselsjournal.com/node/3582
Tõlkinud Mai Lüüs
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar